Jak rozmawiać z klientem, czyli poradnik dla call center

0
332

Poradnik rozmowy z klientem call center jest bez wątpienia tym, o czym marzą zarówno sami rozmawiający „na słuchawkach”, jak i ich koordynatorzy – rozliczani i rozliczający z celów sprzedażowych czy przestrzegania przygotowanego scenariusza rozmowy.

W profesjonalnej sprzedaży na call center software w teorii jest bardzo niewiele miejsca na dowolność, ponieważ metody zbijania obiekcji klienta i sposoby finalizowania sprzedaży są w poszczególnych firmach z góry opracowane i narzucone pracownikowi z góry. Jeśli jednak pracownik radzi sobie świetnie wykorzystując wirtualne call center do zdobywania kolejnych poziomów, spełnień i gratyfikacji za osiągnięcie celu – z pewnością jego koordynatorzy nie muszą nadgorliwie kontrolować jego sposobu obsługi klienta.

Co powinno mieć wirtualne call center

Ważne jest jednak, aby oprogramowanie czy wirtualne call center dawało takie możliwości – nawet jeśli koordynatorzy czy menadżerowie nie muszą ich wykorzystywać, funkcje te muszą być domyślnie dostępne w systemie. Te najważniejsze narzędzia, które wykorzystuje się na ogromną skalę zarówno w dużej korporacji jak i mniejszej firmie, stosującej outsourcing swoich głównych zadań komunikacyjnych, to m.in.:

    • kontrola jakości;
    • raportowanie na żywo;
    • wirtualne, aktualizowane w czasie rzeczywistym listy rankingowe, systemy gratyfikacji itp.;
    • inteligentne parowanie połączeń przychodzących według zagadnienia rozmowy do pracownika najlepiej przygotowanego w danej tematyce;
    • nagrywanie rozmów.

Minimum oferowane przez call center software

Wskazane powyżej funkcje to absolutne minimum, jakie oferują dzisiaj wirtualne call center i poszukując partnera technologicznego w tym zakresie, warto oczekiwać przynajmniej takiego zakresu funkcjonalności. Decydując się na współpracę z taką firmą jak Cludo.pl, można jednak liczyć na krótkoterminowy zwrot inwestycji.

Koszty rozwoju oprogramowania czy utrzymanie chmury dla wszystkich licencjobiorców są wtedy w całości przerzucone na firmę zewnętrzną, a przedsiębiorcy pozostaje jedynie pozyskanie agentów lub zatrudnienie własnych pracowników, którzy poprzez takie call center w chmurze będą realizowali wszystkie zadanie komunikacyjne – przychodzące oraz wychodzące – firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here