Jak pozycjonować stronę www lokalnego biznesu? 3 wskazówki

Jak pozycjonować stronę www lokalnego biznesu? 3 wskazówki

Kiedyś, gdy szukaliśmy kontaktu do mechanika, krawcowej czy innego punktu usługowego, sięgaliśmy po książkę telefoniczną. Dzisiaj do dyspozycji mamy cały Internet. Co więcej, jeśli odpowiednio wypozycjonujemy swoją stronę, potencjalny klient trafi na nią w ciągu kilku sekund od wpisania zapytania w wyszukiwarkę.

Liczy się konkret

Użytkownicy Sieci lubią działać szybko. W wyszukiwarkę wpisują krótkie hasła i liczą na to, że bez problemu znajdą to, czego akurat potrzebują. Przykładowo, gdy pilnie szukają części do roweru, chcą, by wyszukiwarka pokazała im najbliższe sklepy, najlepiej od razu z ofertą cenową. Oczywiście mogą dopisać do frazy nazwę miasta, ale po co? Dobrze wypozycjonowany lokalnie sklep powinien znaleźć się w wynikach wyszukiwania bez dopisków.

Optymalizacja

Działania SEO są nieodłącznie związane z optymalizacją strony www. Musimy poprawić przekierowania, linkowania i opisy. Uzupełnić tytuły i sprawdzić, czy na naszym portalu znajdują się najważniejsze słowa kluczowe. Właśnie od nich wiele zależy. W tekstach starajmy się używać słów, które są najczęściej wyszukiwane. Pamiętajmy przy tym, by całość brzmiała naturalnie. Nie próbujmy wpychać fraz w tekst na siłę. Nietrudno zauważyć, że słowa „części do rowerów Warszawa” wplecione w zdanie nie będą brzmiały zbyt dobrze. Jeśli sami będziemy mieli problem z napisaniem wartościowych tekstów odpowiednio nasyconych frazami, skorzystajmy z usług profesjonalisty. W każdym większym mieście z pewnością znajdziemy dom mediowy. Warszawa jest doskonałym tego przykładem. W warszawskiej Fabryce Marketingu znajdziemy specjalistów, którzy pomogą nam przy tworzeniu opisów.

Dokładny opis

Wyszukiwarka Google daje nam wiele możliwości. Jedną z nich jest założenie konta „Moja firma”. Zrobimy to w kilka minut. Zostaniemy poproszeni o uzupełnienie takich danych jak numer telefonu, adres i oczywiście nazwa przedsiębiorstwa. Dodatkowo będziemy mogli dodać zdjęcia i opisać naszą działalność. Ważne jest także to, by dopasować naszą firmę do jednej z kilku dostępnych kategorii.

Zadbać o opinię

Wyszukiwarka Googl,e analizując daną stronę www, bierze pod uwagę wiele różnych kryteriów. Należą do nich między innymi opinie klientów. Zadbajmy więc o to, by osoby, które skorzystały z naszych usług, napisały o tym na naszym portalu.

SEO (pozycjonowanie) lokalne ma w dzisiejszych czasach ogromne znaczenie. Skuteczne działanie pozwoli nam zwiększyć sprzedaż i sprawić, że nasza marka będzie bardziej rozpoznawalna na obszarze, na którym najbardziej nam zależy.

Artykuł sponsorowany
Kategoria: # internet

Dodaj komentarz