Poradnik rozmowy z klientem call center jest bez wątpienia tym, o czym marzą zarówno sami rozmawiający „na słuchawkach”, jak i ich koordynatorzy – rozliczani i rozliczający z celów sprzedażowych czy przestrzegania przygotowanego scenariusza rozmowy.
W profesjonalnej sprzedaży na call center software w teorii jest bardzo niewiele miejsca na dowolność, ponieważ metody zbijania obiekcji klienta i sposoby finalizowania sprzedaży są w poszczególnych firmach z góry opracowane i narzucone pracownikowi z góry. Jeśli jednak pracownik radzi sobie świetnie wykorzystując wirtualne call center do zdobywania kolejnych poziomów, spełnień i gratyfikacji za osiągnięcie celu – z pewnością jego koordynatorzy nie muszą nadgorliwie kontrolować jego sposobu obsługi klienta.
Co powinno mieć wirtualne call center
Ważne jest jednak, aby oprogramowanie czy wirtualne call center dawało takie możliwości – nawet jeśli koordynatorzy czy menadżerowie nie muszą ich wykorzystywać, funkcje te muszą być domyślnie dostępne w systemie. Te najważniejsze narzędzia, które wykorzystuje się na ogromną skalę zarówno w dużej korporacji jak i mniejszej firmie, stosującej outsourcing swoich głównych zadań komunikacyjnych, to m.in.:
-
- kontrola jakości;
- raportowanie na żywo;
- wirtualne, aktualizowane w czasie rzeczywistym listy rankingowe, systemy gratyfikacji itp.;
- inteligentne parowanie połączeń przychodzących według zagadnienia rozmowy do pracownika najlepiej przygotowanego w danej tematyce;
- nagrywanie rozmów.
Minimum oferowane przez call center software
Wskazane powyżej funkcje to absolutne minimum, jakie oferują dzisiaj wirtualne call center i poszukując partnera technologicznego w tym zakresie, warto oczekiwać przynajmniej takiego zakresu funkcjonalności. Decydując się na współpracę z taką firmą jak Cludo.pl, można jednak liczyć na krótkoterminowy zwrot inwestycji.
Koszty rozwoju oprogramowania czy utrzymanie chmury dla wszystkich licencjobiorców są wtedy w całości przerzucone na firmę zewnętrzną, a przedsiębiorcy pozostaje jedynie pozyskanie agentów lub zatrudnienie własnych pracowników, którzy poprzez takie call center w chmurze będą realizowali wszystkie zadanie komunikacyjne – przychodzące oraz wychodzące – firmy.
Dodaj komentarz